tisdag 23 mars 2010

Älska Tradera...


Fynda är verkligen det bästa jag vet. Idag fick jag hem det här fyndet från Tradera, en knappt använd Lundmyr sparkdräkt till Knyttet. Vann den för en knapp hundring inklusive frakt (d v s ca halva priset mot en ny).

Vissa rynkar säkert på näsan åt begagnat men jag tycker att det känns väldigt vettigt. Nyfödda växer ju ur kläderna på en gång så begagnade kläder är sällan välanvända. Att dessutom slå ett slag mot slit och släng-samhället känns alltid bra! :-) Nu kommer jag inte enbart att köpa begagnat till Knyttet, jag har köpt några tuffa byxor och bodys i roliga mönster och färger som jag tänker matcha med enfärgade nyköpta alternativ! :-) Dessutom känner jag på mig att vi kommer få en del presenter i början :-)

4 kommentarer:

Marica sa...

Begagnat är definitivt vettigt!

Sanna sa...

Ja har också köpt en del begagnat åt flickorna. De växer ju som sagt snabbt så varför spendera en hel massa på nya grejer. Det finns ju dessutom begagnat som ser helt nytt ut! :)

Sofie - Radhusmamman sa...

Tack för grattis-hälsningen!

Att handla begagnat tycker jag är perfekt. Har köpt en massa barn-kläder på Tradera och sällan blivit missnöjd.

Kotte sa...

Älskar Tradera!