fredag 26 mars 2010

Fredag...

Jag smet lite tidigare från jobbet idag, kunde göra det med gott samvete eftersom jag jobbat så mycket hela veckan. Det kändes lite lyxigt

Åkte direkt ner till stan i det sköna vårvädret. Provade en jättefin mammaklänning på Polarn och pyret men höll hårt i plånboken och nöjde mig med ett par leggings från PoP. Jag har ett par sedan tidigare, de är lite dyra men jag har provat ett antal olika och det här är de som passar bäst...värt en extra hundring :-) Shoppade vidare ett par strumpbyxor med extra plats för magen (vet någon förresten var man hittar mammastrumpbyxor i roligare färger, hittar bara svarta??), en ny bh och ett linne.

Kvällen tillbringas i soffan framför tvn, är hemma själv hela helgen så det blir nog till att ta det riktigt lugnt. Mest troligt träning imorgon dock.

Förresten, vill ni bli riktigt arga? Läs den här debattartikeln från Expressen. Tantens åsikter är verkligen förnedrande både för män och kvinnor och tar jämställdhetsdebatten tillbaka till noll. Är inte det minsta orolig för hur den blivande pappan till mitt barn ska klara sig med bebisen, han är en riktig klippa. Är det någon som kan bli nervös och hispig så är det jag! :-) Men han är ju i och för sig vegetarian och skulle aldrig skjuta en buffel :-) Läs artikeln så förstår ni!

Inga kommentarer: