fredag 12 mars 2010

Fredagsträning och ett par problem...

Det bästa jag vet är att avsluta en tung arbetsvecka med ett träningspass, då jag cyklade mycket gillade jag att cykla på fredagar men idag blev det gymmet. 10 min motionscykel och sedan hela programmet (allt jag klarar med magen i alla fall): axelpress, bröstpress, sittande rodd, baksida och framsida lår och ländrygg. Det gick riktigt bra tyvärr var det väldigt mycket folk så det blev en del väntande på maskiner, gillar inte riktigt det.

Nu till problemen...mina superpraktiska och väl använda vindtäta överdragsbyxor passar inte längre! :-( Nu måste jag hitta ett par träningsbyxor med långa ben ev ett par nya överdragsbyxor med plats för min växande mage så att jag slipper gå till gymmet i shorts ev jättevarma täckbyxor. Problem nummer två, mitt pulsband är bara försvunnet, har ingen aning om vart det är. Jag har gjort ett halvhjärtat försök att leta men nu gäller det att vara mer strukturerad, det måste komma fram.

Problemlösning i helgen med andra ord och minst ett träningspass till!

Inga kommentarer: