måndag 22 mars 2010

Inte mycket att rapportera...

Nu var det längesedan jag skrev. Det är liksom inte så lätt att skriva när man inte har så mycket att skriva om. Visst kan jag skriva vad jag gjort på jobbet och vad jag ätit till middag, men hur kul är det liksom :-) Någon träning har det inte blivit av i veckan så det har jag inte kunnat rapportera heller :-(

I söndags dök ett jobbigt grav.symptom upp. En irriterande magknip som resulterade i ingen matlust. Mystiskt jag som brukar äta en gång i timmen ungefär :-) I söndags var det riktigt jobbigt och blev därför inte mycket gjort. Idag känns det bättre, petade lite i maten på morgonen och förmiddagen men nu har jag ätit rejäl middag som verkar funka bra :-)

Efter en del googlande och prat med erfarna kompisar konstaterades att Knyttet kanske ligger och trycker på något jobbigt ställe. Kan också vara så att jag ätit något som inte riktigt passade. Hursomhelst är det ingen fara eftersom det redan är mycket bättre/bra, men jag tror att jag ska ta upp det när jag ska till BM nästa vecka i alla fall.

Inga kommentarer: