måndag 22 november 2010

Julutmaningen!

Jag har bestämt mig för att hoppa på Olgas julutmaning. Mina mål för de närmsta sex veckorna blir att:

- Äta ordentlig lunch varje dag.
- Träna minst två pass/vecka (helst mer men två pass hinner jag alltid med, barnvagnspromenader räknas inte som träning).
- Inte äta överdrivet mycket godsaker.

Idag kan jag bocka av ettan och trean i alla fall. Har tagit en barnvagnspromenad på drygt 5 kilometer i blåst och snö vilket kändes bra i mina stela ben efter gårdagens löpning. Till lunch blev det kyckling och rejält med grönsaker. Problemet var bara att jag åt lunch typ 14.30, lite väl sent kanske men jag åt i alla fall! :-)

Nu kör vi! Vilka är på?

2 kommentarer:

Marica sa...

Utmaningar är alltid topen men jag har ju min egen PT utmaning om bäst och den räcker mer än väl. Däremot borde jag utmana mig själv i att äta bättre mat.

Mia S sa...

Då får vi peppa varandra i våra olika utmaningar! :-) Kör hårt!