tisdag 30 november 2010

Träning igen...

Idag var jag verkligen sugen på att vila. Sov dåligt inatt, känns som att jag ammat hela natten men egentligen tror jag att det var tre gånger. Klockan 5 vaknade Lillkillen och ville busa. Kände mig stel i benen och ryggen och trött trött trött...det var då jag kom på det...

Imorgon väntar jag hantverkare mellan 7.15 och 16.30 (exakt tidsangivelse eller hur?) och då har jag ingen lust att sitta på trainern. Dessutom jobbar maken sent så jag har liten möjlighet att träna på kvällen. Så om jag skulle försöka hinna 3 pass månd-torsd som jag ville måste jag ju träna idag.

Passade på när Lillkillen sov, värmde upp 10 minuter på trainern därefter blev det styrka överkropp med poworkout-appen + gummiband och några armhävningar. Avslutade med streach av stela ben. Utan att stressa tog det 35 minuter, jag ska aldrig mer säga att jag inte har tid att träna! :-) Nu har jag dessutom betydligt mer energi!

På tal om träning så har Lillkillen nått en riktig milstolpe idag. Vände sig från rygg till mage! Han har försökt ett bra tag nu och äntligen gick det. Träning ger färdighet helt enkelt!

Inga kommentarer: