måndag 22 november 2010

Lillkillen 4 månader!

Det känns helt overkligt att för exakt 4 månader sedan låg jag på uppvaket och började sakta men säkert återhämtningen efter mitt kejsarsnitt! Jag minns att jag var trött men ivrig att få komma därifrån och åka upp till BB och mysa med min son och träffa min man.

Så här såg han ut då:


Så här ser han ut nu...


Ett riktigt charmtroll som utvecklas för varje dag som går. Han är nu rejält stabil i nacken, gillar att ligga på mage och titta på världen från ett annat perspektiv. Han kan greppa sina leksaker, nappen, kattens svans :-) och allt annat som kommer i närheten. Han är oftast en glad liten kille som gillar att busa med mamma och pappa. Ibland visar han prov på häftigt temperament, när leksakerna inte gör som han vill eller om han inte får mat tillräckligt fort.

Världens bästa och mysigaste lillkille är inte så liten längre! :-)

Inga kommentarer: