måndag 18 juni 2012

Dag 1 av midsommarboosten eller av bullar får man magknip, av grönt te blir man kissnödig!

Ok, då var dag 1 avklarad! Som en riktig super woman har jag slagit ner alla frestelser som kommit i min väg.
Det var bulle till det där långa förmiddagsmötet och kaka i pausen på den intressanta kursen. Makens efter-Vättern-godis som fanns kvar hemma. *pow* *bonk* *krasch* När jag väl har bestämt mig är det inte så svårt!
Försöker faktiskt tänka lite på det där med kaffedrickandet också. Idag nöjde jag mig en kopp till frukost och en på eftermiddagen. Men desto mer grönt te.....tur att min arbetsplats ligger nära toaletten!

Inte kaffe i muggen idag...
Lite träning har det blivit också. Kort morgonyoga, 4 regniga kilometer löpning, coreutmaningen från poworkout och några plankor!

En bra dag! I morgon väntar förskoleutflykt och grillfest, hej och hå kämpa på!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: