måndag 25 juni 2012

Ok det regnar, men nu lägger vi ner gnällandet va?

Ja, det är sjukt tråkigt väder. Jag hade mycket hellre haft sol och värme, men att gnälla och klaga tar ju bara energi! Dessutom antar jag att det är de som gnäller mest som även kommer tycka att det är för varmt när värmen väl kommer. Vissa blir liksom aldrig nöjda!

Idag har jag passat på att göra lite saker som måste göras oavsett väder - men som om möjligt är ännu tråkigare när det är sol. Ni vet tvätta, städa och så!
Tog även en kort promenad till affären, målade med fingerfärg och njöt så gott vi kunde av ledigheten!




Dagens träning blev yoga som planerat, kändes skönt för stela långpass-ben! För att utmana de där små musklerna i fötter och ben la jag in lite balansövningar, är så sjukt dålig på dessa, men det är väl därför man tränar antar jag!

Nu planerar jag inget mer ikväll, bara softa lite. Ska försöka komma ut på ett morgonpass imorgon och behöver ladda!



Tack å hej, leverpastej!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: