lördag 23 juni 2012

Ingen midsommarnattsdröm!

Snarare en mardrömsnatt! Klockan 2 vaknar Lillen och hamnar till slut i vår säng, han är fortfarande hängig och ganska varm men förvånansvärt pigg (övertrött?). Istället för att somna ligger han och tjatar om *chambo chambo* vilket är småbarnspråk för Chuggington ett barnprogram med små tåg som han älskar bortom allt annat!

Det blev naturligtvis ingen *chambo* utan vi försökte med välling, blöjbyte och många övertalningsförsök innan han till slut gav upp och somnade, en dryg timme senare!

Efter en natt som denna skulle man kunna tänka sig att han skulle sova lite längre på morgonen. Men inte då, 6:15 var det dags att kliva upp.

Behöver jag säga att jag inte visade min mest energiska sida idag?

Därför går jag och lägger mig nu, hoppas på en bättre natt och uppehållsväder i morgon, känner för att springa...långt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: