onsdag 22 april 2009

Abstinens...

Får inte alls ihop det här med träningen nu...Idag åkte jag till jobbet kl 06:20 och kom hem kl 20, imorgon typ samma sak! :-( Har inte tränat sedan i söndags och längtar som en galning efter att bli riktigt trött fysiskt och inte bara mentalt! Fast det är väl ett gott tecken antar jag, att jag inte tycker att det är skönt att "slippa" träna! Det värsta är att jag slarvar alldeles för mycket med maten när jag har mycket på jobbet. Måste börja planera in det där med mellanmål igen,

jag var så himla bra på det tidigare...

1 kommentar:

Marica sa...

Ja det var exakt likadant för mig , super bra på mat men nu är det som att jag glömt att man måste äta bättre för att orka. Känner att jag behöver lägga ner lite tid på kosten just nu. Tänk vad pigga dina ben ska vara när du väl får träna:0)