söndag 12 april 2009

Påskveckan är snart slut..

Just nu känner jag mig lite stressad över att hela långa lovet snart är slut, hjälp vad tiden går fort! Men det har varit ett riktigt bra lov på många sätt, jag har fått en del "bröllopsstuff" avklarade, vi har grejat lite till i lägenheten och jag har fått till några riktigt bra träningspass.

I torsdags blev det blott en liten promenad som inte räknas. I fredags härligt distanspass med hck. Jag tror att jag fick ihop drygt 10 mil. Jag cyklade med en riktigt go och lugn grupp, vi var ganska många men lyckades organisera bra klungkörning i alla fall. Jag tror att vi höll ett snitt på knappt 25 km/h, men det är rätt så oviktigt. På långfredagskvällen var vi riktigt okristliga och käkade pizza och gick på konsert. Marit Bergman i Stenhammarsalen, vilket var min födelsedagspresent från sötaste pojkvännen, en riktig höjdare! Jag är supernöjd!

I går var det påskafton och pyssel i lägenheten och lite andra måsten! Idag tänkte jag ta mig en löptur och sedan göra ett försök att baka Sofys ananaspaj! Glad påsk på er!

Inga kommentarer: