söndag 19 april 2009

Något nytt...?

Ingen träning sedan i söndags...inte godkänt! Tyvärr har kvällarna varit så fulla av arbete, bröllopsplanering och annat att jag inte har hunnit! Jag vet, det är en rätt lam ursäkt, lite tid har man alltid men det har varit svårt att hitta den!

Idag blev det dock ett litet pass. Vi hade hälsodag på skolan vilket innebar att eleverna fick prova på lite olika aktiviteter på temat hälsa och friskvård. Jag var med som "övervakande" lärare i yoga-gruppen och kunde naturligtvis inte låta bli att vara med! :-)

Jag höll på med yoga i en termin för några år sedan men tyckte inte riktigt att det var min grej. Jag tyckte det var segt och tråkigt och jag lyckades alltid somna på avslappningen :-) Men dagens pass var faktiskt riktigt roligt och inte alls segt! Jag blev till och med riktigt svettig :-)

Kanske får ge det där med Yoga en chans till :-)

Inga kommentarer: