söndag 12 april 2009

Nytt distansrekord och barbentpremiär...

Idag slog jag mitt distansrekord i löpning. Det gamla rekordet var på 12,59 km och sattes den 10 januari i år, idag, den 12 april. fick jag till 13,08 km! Det gick väääldigt långsamt som vanligt och jag orkade naturligtvis inte springa riktigt hela vägen, men jag är himla nöjd ändå! :-) Jag hoppas bara att jag inte träningsvärken blir för intensiv så att jag inte orkar med HCKs distansrunda imorgon! :-)

Rundan jag sprang startade hemma i Majorna och gick över Älvsborgsbron, sedan virrade jag runt på Hisingen några kilometer innan jag hittade Götaälvbron och äntligen tog mig tillbaka till fastlandet igen! Ni som känner till Göteborg noterar kanske att jag simulerade delar av Göteborgsvarvet! Det vore kul att springa det något år, inte i år dock, då är jag upptagen med annat! :-)

Greenpeace båt "Rainbow warrior" låg i hamnen, fin va?

Bleka, trötta och duktiga ben!

Inga kommentarer: