måndag 6 april 2009

Dåligt igen...men kul :-)

Nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen! OCH dålig på att träna!

I torsdags (förra veckan) hann jag inte med träning p g a en jobbrelaterad föreläsning på kvällen. I fredags fyllde jag år och hade bjudit föräldrar och svärföräldrar på middag (p g a sjukdom blev det bara föräldrar och svåger med flickvän som kom men det blev trevligt ändå :-)). I lördags ville jag träna MEN blev kidnappad direkt från sängen till min möhippa...total överraskning och chock men så himla kul! :-) Skäms lite över att behöva säga det men i söndags blev det ingen träning p g a för hög alkoholhalt i kroppen! Men det är ju inte varje dag man blir möhippad (som tur är :-)). Det mest träningsrelaterade jag gjorde igår var att käka middag med några cykelkompisar, alla hade cyklat den dagen utom jag men jag såg tröttast ut, illa!

Den här veckan är dock förutsättningarna goda för många långa träningspass eftersom jag har påsklov! Underbart!

Inga kommentarer: