onsdag 8 april 2009

Än så länge en ok vecka...

Jag har återigen varit lite slarvig med uppdateringarna, men jag ska försöka bättra mig! :-)


I måndags blev det faktiskt ett helt ok löppass på drygt 40 minuter. Sprang till Slottsskogen, en liten runda där och sedan hem igen. Vädret var rent av strålande, väldigt vårigt, och jag hade alldeles för mycket kläder på mig, men bättre det än att frysa antar jag! Löpningen gick rätt ok, orken var kanske inte på topp efter helgens äventyr men det funkade :-)

Igår blev det inte något tränat alls. Ägnade det mesta av dagen åt bröllopsplanerna, imorgon är det exakt en månad kvar! Men det är rätt lugnt, just nu oroar jag mig mest för att klänningen inte ska passa :-)

Idag var planen cykling men först fick jag ta en tur till veterinären med vår katt Nisse för en årlig "check-up" och en vaccinationsspruta! Allt gick jättebra och Nisse tokcharmade veterinären som vanligt...:-) På väg hem började det regna så cykelplanerna lades på is ett litet tag.

Mot eftermiddagen klarnade det dock upp lite grann och jag fick en kort tur på knappt två timmar. I kortaste laget men bättre än ingenting! Imorgon har jag lite att pyssla med men jag ska försöka få till ett litet löppass i alla fall!

Charm-Nisse...

Inga kommentarer: