måndag 13 april 2009

Måndagsrundan...

Söndagsrundan blev till måndagsrundan tack vare Annandag påsk! Mina ben var duktigt möra efter löpningen igår och jag övervägde in i det sista att krypa ner i sängen igen, men jag gjorde inte det...och tur var väl det! Det blev en jättefin runda, tror att det totalt blev ca 10 mil (inklusive transport till och från startplatsen). Vädret var inte så strålande som det har varit de senaste dagarna, det blåste lite och solen tittade inte riktigt fram. Jag tror att snittet låg någonstans runt 25 km/h, helt ok med andra ord!

Nu måste jag jobba lite och förbereda för imorgon! Jag har en tuff jobbvecka framför mig, tur att det bara är 4 dagar! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Ha en trevlig jobbvecka !!! Hur länge är det tills du ska gifta dig ?

Mia S sa...

Tack för det...:-) Vi gifter oss i början av maj så det är mindre än en månad kvar! :-)