lördag 25 april 2009

Äntligen runda!

Tjejer på väg...

Idag var det introduktionsrunda med HCK, jag är ju egentligen redan "introducerad" men jag hakade på ändå eftersom jag är upptagen imorgon. En hel hög med nya cyklister hade dykt upp så vips blev jag någon slags extra-ledare i en grupp :-) Lilla jag liksom, men det gick rätt bra! :-) Det var kul att se ett så härligt gäng som hittat cyklingen och glädjen att cykla i grupp.

Särskillt kul var det att det kom så många tjejer! HCK försöker värva fler tjejer till klubben och idag verkar det som att vi kom en bra bit på väg!

Höll nästan på att glömma: fick ihop 6,5 mil totalt på 2:52:32, medelhastigheten 22,62 km/h. Ganska lugnt med andra ord men härligt och trevligt. Att vädret var strålande och varmt gjorde givetvis ingenting heller!

2 kommentarer:

Sofy sa...

Härligt! Du inspirerar till att dra igång cykelträningen inför tjejvättern!

Mia S sa...

Härligt att kunna inspirera! Lycka till med cyklingen! :-)