tisdag 7 juli 2009

Dålig inspiration...


...är anledningen till att bloggen inte uppdaterats på några dagar.

MEN jag har tränat. Jag har faktiskt hunnit med två riktigt bra cykelpass sedan sist. Igår blev det ett ganska kort men stenhårt pass i regnet med älsklingen. Vi kör inte ihop så ofta så det var kul även om det blev lite blött. :-)

Igår vaknade jag med lite ryggont vilket oroar mig en smula, lyckligtvis kände jag inte av det så mycket när jag cyklade. Idag har jag dock valt att vila, tog en kort promenad vilket var skönt, har kollat lite på touren och läst lite i "Flyga drake" (en fantastisk bok för er som inte har läst den ännu). Det är skönt med semester! :-)

Imorgon ska jag försöka få till ett lite längre cykelpass, noterade med viss förtvivlan att jag inte cyklat över 10 mil sedan Vätternrundan och nu är det inte långt kvar till M6...:-)

Inga kommentarer: