fredag 3 juli 2009

Sen...

Planen var att gå upp tidigt idag för att få till ett cykelpass innan det blir så varmt. Ställde klockan på 7.30 men lyckades ignorera den inte mindre än 5 gånger innan jag släpade mig upp. Nu är klockan 9.30 och jag har precis fått i mig frukosten, befarar att klockan kommer vara en bit över 10 innan jag kommer iväg...Men jag har ju semester så egentligen är det väl ingen brådska! :-)


Dagar som dessa önskar jag verkligen att jag hade en balkong som jag kunde äta min frukost på. Vi har visserligen en fin gård men det är ju lite besvärligt att göra sig i ordning för att gå ned dit med frukosten...ett äkta I-landsproblem :-) För trots allt har jag rätt så fin utsikt från mitt frukostbord. Frukosten var det inget fel på heller, knäckebröd med makrillfilé, jordgubbar och yoghurt, kaffe och tranbärsjuice!

Inga kommentarer: