onsdag 29 juli 2009

A perfect day!

Efter två dagar totalvila sedan M6 var det igår hög tid att komma upp på cykeln igen! Igår blev det en sådan där toppen dag då jag kände att jag hann med massor utan att för den skull stressa... :-)

Jag sov tills jag vaknade, åt god och rejäl frukost, städade lägenheten tillsammans med maken, cyklade 2 timmar, åt ordentlig lunch, beställde foton till tackkorten efter bröllopet (lite sent jag vet :-)), åkte in till stan och köpte skor mm, slappade, lagade middag, åt middag och tittade på film, gick och la mig och somnade som en stock!

Det låter kanske inte så imoponerande men jag har lite svårt att vara effektiv när jag är ledig så jag är imponerad av mig själv! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Låter som en jätte skön dag!! Otroligt att du finner motivation till att cykla så mycket som du gör.

Mia S sa...

Jag har börjat inse att cykling passar mig mycket bättre än löpning, borde säkert träna lite styrketräning också men jag har lite svårt för det...:-)