söndag 15 maj 2011

6 dagar kvar...

Verkligen hög tid att sova nu så det blir bara ett kort inlägg.

Imorgon startar varvet-veckan, både längtar och bävar för det som komma skall. Planen för veckan är att testa springbenen lite på måndag och onsdag. För övrigt blir det bara vila, promenera och kanske lite yoga för ryggen. Jag måste även börja tänka lite extra på vad jag stoppar i mig, den sista tiden har det blivit lite väl mycket mackor och lite väl lite riktig mat.

Idag har maken hjälpt till på Hisingen runt så jag och Lillkillen har varit hemma själva. Har inte fått så mycket vettigt gjort men fick i alla fall till en repris på yogan från gårdagen, ryggen känns mycket bättre nu, håll tummarna för att det är helt borta tills imorgon!

Min vana trogen avslutar jag med en pepplåt...Timo och Lasse Lindh - Kom kampsång



Sov gott...

Inga kommentarer: