söndag 1 maj 2011

Sammanfattning april...

Både bra och dålig månad! Löpningen har gått bra även om jag har lite ångest över att jag inte sprungit så många riktigt långa pass :-) Barnvagnspromenerar gör jag i stort sett varje dag men jag har slutat att mäta alla promenader, därför är den siffran lite missvisande. Viktutmaningen är avslutad, - 5 kg sedan nyår. Nu är det färdigvägt, smaljeansen som jag ville komma i har blivit lite för stora så istället för att hålla på att väga mig ska jag köpa ett par nya jeans som passar och som sedan ska fortsätta passa. Vad jag väger är oviktigt...

Det jag är missnöjd med den här månaden är styrketräningen vilket visar sig i en fjuttig poworkout-poäng. I och för sig är även den poängen lite missvisande då jag kört ett par skivstångspass också men jag har definitivt haft möjlighet att köra mer...bättring utlovas! Något 5-kilometerstest på löpband har jag inte hunnit med ännu så jag tänkte fuska lite och köra det imorgon

Nya finskorna är numera väl insprungna!

Inga kommentarer: