fredag 27 maj 2011

Poworkout igen...




Idag kände jag mig träningssugen igen, planen för veckan var ju att träna när jag kände för det så det var bara att ta tag i saken.

Rullade ut träningsmattan och startade favoritappen, har ju varit sugen på att testa uppdateringen ett bra tag nu. Körde "tonade armar", "skridskoutmaningen" och "plankutmaningen". Kan tänka mig att den sistnämnda kommer att bli en ny favorit, har ett slags hat-kärleksförhållande till plankor!

Till poworkout-appen känner jag dock bara kärlek! Så otroligt genialt, inga redskap behövs, knappt något utrymme heller, eller tid för den delen och alla kan träna efter eget intresse och nivå! Love it!


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Lisbeth S sa...

Poworkout-appen används dagligen..... Här ska magmusklerna fram =)=) Kram på dig!!

Susanne sa...

Bra tränat och verkligen kul att höra att du gillar PoWorkout! :)

Mia S sa...

Lisbeth: kör hårt det fixar du! Kram!!!

Susanne: Tack! Ja den har ni verkligen lyckats bra med! :-)