måndag 3 september 2012

Morgonträning

Har ställt klockan på 5:20 men en tappad napp gör att jag vaknar lite tidigare.

Tar på mig träningskläder (framlagda igår kväll) och äter en lätt första frukost.



Jag är förvånansvärt pigg och njuter av att äta själv, under tystnad, vilket inte hör till vanligheterna.

Strax efter 6 lufsar jag iväg på inte alltför lätta ben. Känner av ryggen för första gången på mycket länge. Men morgonljuset är fint och luften kall och frisk så jag kämpar vidare. Vet att det brukar lätta efter ett tag!


Knappt 30 minuter senare är jag hemma igen, stretchar, äter frukost nummer 2 tillsammans med Lillskrutt.



Sedan blir det som vanligt bråttom bråttom... Jag måste nog trimma tiderna lite om jag ska lyckas med det här med morgonträning, för jag gillar tanken. Och känslan att vara färdigtränad redan innan jobbet den är obetalbar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: