söndag 2 september 2012

Veckans första och sista pass...

Till slut blev det av. Sprang en av mina favoritrundor på knappt 6 kilometer, jag försöker variera mig och inte springa samma väg varje gång men har några favoriter som jag ofta återkommer till. Idag gick det tungt och kändes stelt men jag valde att inte pressa på utan sprang i ett tempo där jag kände mig bekväm.

Just nu känns det inte som någon idé att stressa upp mig inför den stundande halvmaran. Känner mer att det handlar om att underhålla den form som finns och att förbereda mig på bästa sätt. Men att överhuvudtaget få ihop någon träning de här kommande veckorna blir en utmaning - föräldramöten x 3, ensam hemma med Lillskrutt med mera med mera! Men jag ska inte klaga - tiden finns där, det gäller bara att hitta den! Så här är planen för den kommande veckan:

Måndag: Morgonlöpning ca 30 min
Tisdag: Yoga + styrka överkropp
Onsdag: Vila
Torsdag: Lugn löpning ca 40 min + styrka
Fredag: Vila
Lördag: Långpass - genrepet
Söndag: Vila ev yoga

Inga kommentarer: