tisdag 26 augusti 2008

Avdelningen dåliga ursäkter...

Jag messade lite med min kompis K igår, hon tyckte hon låg efter i träningen men hoppades att det skulle bli bättre när det blir lite lugnare på jobbet. Själv satt jag på bussen och funderade på om jag inte kände mig lite krasslig...har jag inte liiite ont i halsen? Man har ju hört hur farligt det är att träna med halsont! :-) Nej, bestämde jag mig, jag har inte ont i halsen...men vädret då? Nej det varken regnade eller stormade...ganska fint faktiskt....skit också! :-)

Väl hemma slappade jag bort ett par timmar innan jag till sist snörde på mig löparskorna och stack ut. Det gick ok, sprang i 50 minuter och gick väl i 10 kanske, 8 kilometer...inte bästa rundan hittills men helt klart godkänt och helt och hållet fantastiskt att jag förkastade alla mina dåliga ursäkter och tog mig ut!

Idag är det vilotisdag! Ha det så fint! :-)

Inga kommentarer: