torsdag 14 augusti 2008

Dålig dag!

Lite för lite mat och lite PMS på det blev till en rejäl blodsockerdipp i löparspåret! Jag var totalt orkeslös och masade mig runt i drygt 20 minuter innan jag gav upp och gick hem och åt! Nu känns det bättre igen, dåliga dagar gör man bäst i att glömma fort. Imorgon hinner jag inte med någon träning men på lördag ska jag cykla med pojkvännen och då brukar det gå undan. Jag får se till att äta ordentligt innan då :-)

Jag skrev igår om medias okunskap vad gäller cykelsporten, idag läste jag värsta exemplet hittills. Krönikören antyder att eftersom vi (läs. hon) aldrig hört talas om Gustav Larsson och Emma Johansson så måste de ju vara dopade, för i cykling är det ju så himla mycket doping! Man kan ju hoppas att det är något dåligt exempel på ironi eller ett försök a'la Alex Schulman att provocera cykelnördar som jag men tyvärr tror jag inte det!

Ha det fint!

Inga kommentarer: