torsdag 15 oktober 2009

Oinspirerat styrkepass och halvsunkig middag...

Jag avbokade spinningpasset ikväll, hann inte med det jag skulle på jobbet och räknade ut att det skulle bli lite väl jobbigt att köra dubbelpass och jobba...Kan tyvärr inte skjuta upp jobbet så det får bli ett extra konditionspass i helgen istället.

På gymmet kände jag mig trött och inte vidare inspirerad. Alla löpband var upptagna så jag värmde upp på en motionscykel, som varken var bekväm eller rolig. :-( Jag körde dock igenom hela programmet och la till och med på vikt på tre maskiner (ländrygg, framsida lår och mage:-)), men med facit i hand hade jag nog gjort bättre i att hoppa över gymmet och köra spinning istället, Nåvä, det blev träning i alla fall, det är jag nöjd med!

På väg hem blev det ett stopp på gatuköket, köpte falafelrulle och en cola light till middag. Inget vidare I know, ibland prioriterar jag dock tid framför hälsosam mat. Att stressa för att hinna laga mat är ju inte heller hälsosamt :-) I och för sig var väl falafelrulle inte det mest ohälsosamma jag hade kunnat välja på gatuköket. :-)

Nu måste jag verkligen göra klart jobbet...

Inga kommentarer: