tisdag 27 oktober 2009

Skrivkramp...


Det är svårt att träningsblogga när det inte blir någon träning. :-) Igår jobbade jag hemma hela dagen (eleverna har lov så jag kan kosta på mig att vara lite flexibel) och läste en fantastisk bra bok (fantastisk ur ett lärarperspektiv :-)) "Målmedvetet lärarskap" av Igor Ardoris, känd från SVTs "Klass 9A" och en flitigt anlitad föreläsare.

På eftermiddagen när jag hade jobbat klart gick jag hem till min kompis H och lekte lite med hennes son medans hon packade flyttlådor, sonen var mer intresserad av att packa upp flyttlådor! :-) Det blev ingen träning, hade planerat det men ställde in p g a trötthet och magknip!

Idag fortsätter jag jobba hemma på förmiddagen, efter lunch ska jag in till stan och lyssna på en föreläsning om barn i behov av särskilt stöd. Jag hoppas att jag har tillräckligt med energi efter det för att släpa mig bort till gymet! :-) På torsdag åker jag och maken till Köpenhamn på en försenad mini-bröllopsresa och då lär det inte bli någon träning!

Inga kommentarer: