onsdag 8 juni 2011

Bloggutmaningen - dags att knyta ihop säcken!

Kommer ni ihåg bloggutmaningen? Nä inte jag heller :-) Här kommer därför korta snabba på resten av frågorna. Om ni vill ha ytterligare förklaringar får ni ställa frågor i kommentarsfältet. Har noterat att nummer 25 saknas men kom inte på något bra att skriva där, någon som har några önskemål? Vad mer vill ni veta om Soffpotatisen? :-)

14. Favoritmellis


Knäckebröd med mosad avokado och salladskrydda!

15. Då tränar jag allra helst

En timme efter en ordentlig frukost...

16. Favoritlivsmedel

Fetaost, kan piffa upp den mest tråkiga sallad!

17. Mitt motto

Ät vad du vill, bara du inte gör det hela tiden!

18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

Inte bara för att det är fredag men jag är en sucker för choklad och nötter!

19. Hälsa för mig

Trivas med mig själv och min kropp, till största delen göra bra val!

20. Det här åt jag idag

Müsli, mjölk och leverpastejsmörgås till frukost + lite melon och kaffe. 2 mackor med makrillfilé + fruktsallad till lunch. Mera kaffe och lite choklad som bonus! En nektarin till mellanmål!

21. Därför tränar jag

För att må bra, för att utmana mig själv och för att det är roligt!

22. Min favoritfrukost

Fruktsallad med keso.

23. Detta skulle jag vilja utöva

Klättring kanske, men jag är lite för feg, skulle också vilja bli bättre på att simma.

24. Favoritidrottare

Löparen Lillian Magnusson!

26. Så sover jag

Bra när Lillkillen sover bra och i sin egen säng...

27. Detta klara jag mig inte utan

Klarar mig nog utan det mesta förutom min familj!

28. Där tränar jag helst

Morgonlöpning förbi Klippan och Röda sten är en riktig höjdare!

29. Detta tränar jag allra helst i

Beror på vad jag tränar, gillar långa tights och inte för tighta träningstoppar!

30. Glöm inte att…

Andas och lyssna på din kropp!

Inga kommentarer: