onsdag 8 juni 2011

Det blev rätt bra ändå!

Med studs i stegen promenerade jag iväg till gymmet, skivstång stod på schemat. På vägen planerade jag passet, mer vikter på benen borde jag väl klara?

Tyvärr var passet inställt så det blev till att snabbt ställa om till ett gympass. Känner mig alltid lite vilsen bland alla maskiner men idag blev det faktiskt rätt bra. Uppvärmning 15 min på crosstrainern, axelpress, bröstpress, sittande rodd och benpress körde jag i ett rasande tempo :-). Mage och rygg hoppade jag över, istället körde jag "plankutmaningen" från poworkout när jag kom hem.



Efter genomfört pass lyxade jag till det med en nektarin, några jordgubbar och ett par bitar favoritchoklad! Lovely! Nu kommer jag sova gott och längta efter träningsvärken imorgon! :-)



Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: