onsdag 22 juni 2011

Morgonträningsvecka dag 3/7

I morse låg löparkittet redo, jag tänkte springa. Men ibland blir det inte som man tänkt sig. Lillkillen somnade gott strax efter 20 men vaknade mitt i natten och var vaken en hel timme, otröstlig! Sedan har han vaknat med jämna mellanrum och gråtit och kliat sig i munnen, så förmodligen är det ytterligare ett par tänder som är på väg upp!

Ingen vidare natt med andra ord. Släpade mig upp strax innan 6 och bytte om, strax efter 6 vaknade Lillkillen igen! Då blev det ändrade planer! Åt lite lättare frukost, matade Lillkillen som var oväntat pigg, och körde poworkout på vardagsrumsgolvet istället!

Det blev lite splittrat då jag var tvungen hålla koll på Lillen samtidigt men 4 stycken hann jag med. Trots diverse avbrott var jag färdigtränad innan halv 9, det måste väl kunna räknas som morgonträning va? Ska försöka ta mig ut på en promenad också, men vädret ser sådär ut...

När ska det egentligen bli sommar?

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: