söndag 19 juni 2011

Morgonträningstema...

Testar ett nytt grepp nästa vecka. Planen blir att gå upp och träna innan maken åker till jobbet, VARJE morgon. Som träning räknas löpning, cykling, poworkout och yoga men även powerwalks. Tanken är att jag ska slå två flugor i en smäll, hitta tid till träning och samtidigt tvinga mig i säng lite tidigare, kommer ju inte att orka annars. Och ja jag vet att det är midsommarafton den här veckan och att det mest troligt blir en lite senare kväll än vanligt, lite mer av en utmaning helt enkelt. Vad jag ska träna bestäms av dagsformen, satsar på att gå ut hårt och ta en löptur imorgon.

Håll nu tummarna för att det gamla talesättet morgonstund har guld i mund verkligen stämmer!

Se där, nu fick jag till två klyschiga gamla talesätt i samma inlägg, börjar jag bli gammal tro? Nu blir det sova hursomhelst!

Inga kommentarer: