fredag 17 juni 2011

Slarvar med maten, slarvar med träningen och slarvar med bloggen...

Jag vet vad som är fel, nu gäller det att göra något åt det...

Maten: äter för fort och hoppar över mellanmål vilket leder till godissug och slarvande om kvällarna.

Träningen: har sovit ruskigt dåligt den sista tiden och har svårt att hitta energi till de här viktiga "småsakerna" som poworkout och yoga. Hoppas på en vändning i Lillkillens sömn och får helt enkelt se till att utnyttja den lilla tid jag får på ett mer effektivt sätt.

Bloggandet: åter igen, TIDEN! Har hittat flera nya härliga bloggar som jag vill länka till men oftast hinner jag bara med ett snabbt inlägg från telefonen. Tråkigt men sant, vill bli en bättre bloggare och vill att min lilla men trogna läsarskara stannar kvar...ha tålamod med mig, jag jobbar på det!

Nu väntar, förhoppningsvis, en lugn kväll här hemma, Lillkillen sover (för en gångs skull känns det som) och maken är i Motala och laddar upp för Vätternrundan! Imorgon väntar vi finbesök, Trollet och hennes Lillkille kommer hit! Jättekul!

Happy fredagskväll på er!

Vill hitta den här energin igen...

Inga kommentarer: