lördag 18 juni 2011

Jag tar tag i saker...

En god natts sömn. Trevligt lunchsällskap, lek för småkillarna och skitsnack för deras morsor. En kortare och en längre vagnpromenad. Dessa ingredienser gav gott om energi hela dagen. Hann till och med göra 3 poworkout, testade göra armhävningarna på tårna och lyckades faktiskt med 2 riktiga! Ett stort steg för en soffpotatis :-)

Apropå det här med armhävningar så har jag en känsla av att det handlar mer om mental styrka än armstyrka. I alla fall för mig, jag har väldigt lätt för att intala mig själv att jag inte klarar av vissa saker, varför ska det vara så?

Apropå lunchsällskapet så visade Trollet upp deras nya cykelvagn och jag blir sjukt sugen! Vill ha precis en sådan, eller kanske inte exakt men det ska vara en med plats för två, som går att springa med också. Hade varit grymt! Någon som har erfarenhet?

Nu ska jag glömma regnet utanför fönstret och krypa ner under täcket med det här lilla mästerverket...

En fantastisk bok och det första jag läser av Murakami men definitivt inte det sista! Mer om den boken någon annan gång.

Inga kommentarer: