fredag 10 juni 2011

Jaja...

Morgonlöpning 45 minuter står det på träningsplanen. Jag gjorde allt rätt igår kväll, plockade fram kläder och pulsklocka, ställde väckarklockan, la mig hyfsat tidigt...

Redo att studsa upp ur sängen och i min löparoutfit!

Men det gick inte, gillar inte att skylla på min son så jag får väl skylla på de där små vassa rackarna som är på väg att titta upp i hans mun och som håller honom vaken! Verkar som att det kommer ytterligare två nya tänder i överkäken, fyra tänder på hyfsat kort tid alltså...kämpigt!

Så efter en natt av dålig sömn, hoprullad som en ostbåge längst ut på sängkanten, bestämde jag mig för att ställa in löpningen! Det hade nog inte blivit någon bra runda i alla fall!

Nu är maken bortrest hela helgen så istället för morgonlöpning fredag får det bli kvällslöpning söndag, jaja det går väl det också! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: