fredag 30 maj 2008

Att träna eller inte träna...?

Idag vet jag inte riktigt hur jag ska göra! Känner mig inte riktigt motiverad men just för det kanske jag skulle sticka ut en tur i alla fall och springa en liten runda. Då kan jag med gott samvete slappa framför tvn ikväll. Vi får se hur jag gör. Även om jag inte tränar idag hinner jag med ett pass på söndag också och då blir det 4 pass den här veckan! Avvaktar lite!

Imorgon ska jag cykla med Hisingens cykelklubb, då är det bäst att vara pigg och fräch :-) Har dock ställt in söndagsrundan med Hisingen då de planerar en VÄLDIGT lång tur (16 mil). Jag tror att jag kör en lite lagom tur själv istället.

1 kommentar:

Optimist!! sa...

Ja, jag cyklar själv :) Jag har svårt för awtt ta det lugnt även om jag kanske borde...
Jag ska testa att flytta bak sadeln lite och hoppas på att det blir bättre för fötterna. Tack för tipset och lyckönskningarna! :)