söndag 18 maj 2008

Dålig dag!

Dagens träningspass faller tyvärr in under kategorin dåliga dagar! Jag har kännt mig ganska låg och trött hela dagen idag. Gått runt och småstädat lite, surfat en del, inte fått något direkt vettigt gjort (trots att jag har massor med saker som jag borde ta tag i).

Tänkte att en lugn lite löptur skulle muntra upp mig lite men det gick inte så bra. Det var ruskigt kallt ute vilket i och för sig gjorde mitt sinne lite piggare men mina ben dessto tyngre. Sprang ett "elefantklamp" varv runt en liten sjö (ca 2,5 km) stannade och strechade de tunga benen och tog ett varv till som om möjligt gick ännu tyngre. Var till och med tvungen att gå några gånger :-(

Konditionen känns bra men benen bara orkar inte! Trist! Jag tror att nästa vecka får bli en aktiv vila-vecka men många lugna pass och återhämtning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kom ut iaf :-)
Hittade din blogg och blev nyfiken- jag cyklade också Hisingen runt på ungefär samma tid och har också tänkt cykla med på HCK:s introrunda någon gång. Då kanske vi ses!
mvh
Jannike

Mia S sa...

Ja ibland får man vara nöjd med det lilla! Du ska absolut köra introrunda! Det var jätteroligt!

Ha det gott!
/Mia