söndag 4 maj 2008

Tekniska problem och kroatiska kakor...

Jag har av någon anledning haft problem att göra ändringar i min blogg, vet inte varför men nu verkar det fungera i alla fall.

I helgen har vi varit i Småland på bröllop, både bruden och brudgummen har kroatiskt påbrå och där är det tydligen en tradition med massor av kakor på bröllopsfesten. Vi fick till och med en påse kakor med oss hem, och nu menar jag inga tråkiga drömmar eller bondkakor utan det här var som små bakelser...hembakta och otroligt otroligt goda! Det blev därmed dispens från det här med en godisdag per vecka. Jag kunde inte hålla mig, de var fantastiska!

Men nu är det ny vecka och det innebär back to normal, de kroatiska kakorna (jag har INTE ätit upp alla) ligger i frysen och där ska de ligga orörda till nästa helg...minst!

Inga kommentarer: