onsdag 19 augusti 2009

Helt enligt planen...

Om jag har varit trött de senaste dagarna så var jag idag rent av utmattad när jag kom hem. Till viss del berodde det på slarv med maten. Av någon anledning fick jag inte i mig så mycket lunch, men jag kompenserade med ett rejält mellanmål hemma innan jag stack iväg. Det kändes tungt och trögt till en början och jag gick i 10 minuter för att komma igång. Sedan gick det bättre och jag lyckades hitta ett behagligt tempo som höll nästan resten av tiden.

Fick ihop lite över 1 timme till och med! :-)

Imorgon åker jag iväg på trevligheter med mitt arbetslag, jag kan tänka mig att det kommer att bli ett litet snedsteg från godisregeln då men jag ska försöka hålla det på en rimlig nivå! :-) På fredag är jag hemma igen och då gäller cykling!

Inga kommentarer: