söndag 16 augusti 2009

Målsättning...

Det här med diverse motionslopp har ju varit en bra morot för mig att komma igång med träningen. Nu har jag dock kommit till en punkt där jag inte har någon direkt utmaning att satsa på därför försöker jag något nytt...

Jag ger mig själv en utmaning och en belöning (förutsatt att jag klarar det vill säga).

Min första utmaning blir att träna 4 pass i veckan under 4 veckor. Träningspassen ska vara minst 1 timme långa. När jag klarat det ska jag belöna mig själv med ett träningskort och ett par nya skor. Jag är ju inget direkt gymfreak utan gillar mer att träna ute men ett gymkort kan nog hjälpa mig att få till lite fler pass i höst när jag jobbar sent och vädret blir lite ruskigare.

Vi får väl se hur det går! Håll tummarna för mig!

Inga kommentarer: