söndag 23 augusti 2009

Veckan som gick och ny planering!

Som sagt tidigare så nådde jag mitt mål den här veckan. Totalt har jag fått ihop 6 timmar och 29 minuter träning vilket inte är illa med tanke på att jag den här veckan också har börjat på nytt jobb. Jag har varit otroligt trött och hade det inte varit för utmaningen och för att träningskläderna legat framplockade i förväg så hade jag nog skitit i allt! :-)

Problemet har nog mycket legat i maten, jag har fått i mig ordentlig frukost men misslyckats lite med lunch och mellanmål. En liten mini-utmaning inför nästa vecka blir därför att laga ordentligare matlådor vilket inte borde vara så svårt! :-)

Nästa vecka tänker jag testa cykla till jobbet måndag och tisdag. Jag "provcyklade" ett par gånger och konstaterade att det bara tar drygt 1 timme enkel väg. Det kräver lite förberedelser (jag kan ju knappast jobba i cykelkläder resten av dagen) men det ska nog ordna sig. Om inte annat så blir det skönt att ha gjort bort träningen redan när jag kommer hem...:-) Se där dök den gamla soffpotatisen upp igen! :-)

2 kommentarer:

Marica sa...

Jag har också haft problem med maten denna vecka, ätit dåligt men tränat mycket. Nu fokuserar vi på maten denna vecka !!!!

Mia S sa...

Japp! Nu kör vi! :-)