lördag 22 augusti 2009

Tungt i backen...

Igår fuskade jag rejält, inte bara genom att proppa i mig mängder med mat och godis utan även genom att hoppa över ett träningspass. Det gick helt enkelt inte, jag var alldeles för trött när jag kom hem efter min lilla jobbresa.

Eftersom jag hoppade träningen igår var jag ju tvungen att sticka ut idag, det var liksom inte så mycket att välja på! :-) Det blev totalt 1,5 timmes cykling och 4 vändor i tuffa backen. Ett bra pass men jag störde mig lite på krånglande växlar, jag tror att det är dags för en ordentlig översyn av cykeln!

Efter cyklingen åkte vi in till stan och kollade på nya Tarrantio-filmen "Inglorious Basterds" som var riktigt bra! Spännande, äcklig, vacker och vansinnigt rolig på samma gång! Helt klart ett filmtips!

Inga kommentarer: