fredag 7 augusti 2009

Tungt

Trots att det fortfarande är semester för min del så klev jag upp rejält tidigt. Detta för att både hinna träna och förbereda lite för eftermiddagen då min syster med familj kommer hit. Nu blev det inte riktigt som planerat så jag kom inte iväg förrän efter klockan 9! Men två timmar i solsken och lätt vind fick jag i alla fall ihop men aj aj aj vad det gick tungt. Bitvis kändes det riktigt segt men det var inte så mycket att göra mer än att trampa på... Förr eller senare kommer man ju hem! :-) Börjar dock drömma om ny cykel...en lite lättare sak, men det får nog vänta är jag rädd!

Noterade att jag uppnått alla mina planerade mål för säsongen, det känns som att jag måste hitta på något nytt att kämpa för....vet inte riktigt vad bara! Några förslag?

Nu får jag nog ta itu med de där förberedelserna...

Inga kommentarer: