söndag 16 augusti 2009

Semesterslut...

Nu har det varit lite dåligt med uppdateringar på ett tag, jag ska försöka bättra mig!

Detta har hänt...

Den senaste veckan har jag bara fått till två ynkliga löppass på lite drygt 30 minuter var. Det senaste i fredags gick riktigt uselt...:-( Istället för att träna har jag fyllt mina dagar med att leka med syskonbarn (ganska jobbigt det med faktiskt), trängas med andra festivalbesökare på Way out West samt att försöka njuta så mycket som möjligt av mina sista semesterdagar.

Träningen är väl ingen katastrof kanske, det hade kunnat vara värre...MEN jag har gjort mängder med undantag till lördagsgodisregeln som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Det har inte fungerat alls....I helgen blev det både snabbmat, chips, öl, vin och en del godis från min stjärnvinst. Ruskigt illa!

Imorgon är det måndag och slut på min semester. Måndagar är bra dagar att börja om på så jag får väl göra ett nytt försök. Morgondagen innebär också en annan nystart för min del i och med nytt jobb. Det ska bli riktigt roligt och spännande!

Inga kommentarer: