torsdag 22 september 2011

Den där känslan...

Just hemkommen från mitt tredje löppass med Friskis. Känner mig numera väldigt bekväm med det här med att springa i grupp, ser bara fördelar med det!

Dagens pass blev en tung och blåsig historia. Jag brukar ju ofta prata om att springa med "skön känsla" eller "bra flyt" idag var känslan allt annat än skön. Tungt och ont är ord som kommer upp. I början var det så tungt att jag nästan började tänka negativa tankar om mig själv "du är dåligdåligdålig" men så ångrade jag mig och började tänka "tänk om du hade varit själv nu, hur lätt hade det inte varit att gå eller vända hemåt?" och jag sprang ju faktiskt!

När vi kom tillbaka noterade jag att jag trots allt sprungit riktigt bra. Det kanske är det som är hemligheten, att komma ifrån den där sköna känslan?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: