torsdag 8 september 2011

Obekväm...

Ibland måste man släppa taget, våga göra sådant som känns lite jobbigt. Jag är ganska övertygad om att det är utvecklande. Om man bara rullar på i samma gamla hjulspår händer det aldrig något. Jag är ganska dålig på detta själv, men ikväll är det dags...

Jag ska springa!

So what, tänker ni kanske, det gör du ju hela tiden!

Yes, men den här gången ska jag inte springa själv, jag ska inte ens springa med folk jag känner. För första gången ska jag springa med Friskis löpargrupp.

So what? Kanske ni tänker igen! Ja jag vet att detta inte är någon utmaning för de flesta men för mig är det stort...jättestort...huge!

Har varit sugen på att testa detta länge men aldrig riktigt vågat. Mina farhågor är att det bara ska vara seniga gubbar som aldrig springer under milen men mina förhoppningar är att det ska bli en lika positiv upplevelse som första gången jag cyklade med Hisingens CK...

Återkommer med rapport!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: