söndag 18 september 2011

Supersöndag!

Har laddat för en supersöndag efter två dagar utan träning men med choklad, pizza och *ähmm* chips!

Starten blev lite sådär, Lillkillen tyckte att klockan 6 var lagom att vakna, jag lyckades förhala uppstigningen till 7 och upptäckte då att mjölken var slut och att det fanns nästan inget bröd till frukost. Frukost på en spik med andra ord men lyckades till slut få familjen mätt i alla fall!

Svamlade bort ett par timmar, sedan gick det undan.

Mellis till Lillen, hopp in i bilen, snabbstopp i svåger och svägerskas nya lägenhet fintfint kaffe nästa gång, ingen p-bot *skönt*, storhandling på Coop, strosar alltför länge på deras ekoavdelning, klockan är mycket, Lillen är gnällig, fram med en banan, hem och laga försenad lunch, äggvåfflor och svärmors hjortronsylt (till mig), tveksamt om det passar en supersöndag men gott var det.

Nu sover Lillen middag, jag ligger bredvid, om drygt två timmar ska vi på födelsedagskalas, innan dess ska jag hinna:

- smälta våfflor
- springa en runda
- duscha och piffa mig :-)
- få på Lillen rena kläder
- promenera bort till kalaset

Men det går va? Tror jag ska börja med att kombinera punkt 1 med lite vila...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: