torsdag 22 september 2011

Titta bakåt!

Ibland kan det vara motiverande att titta tillbaka i tiden för att se hur långt man har kommit. Den 23 september 2010 skrev jag det här i bloggen, jag var förkyld men stolt och nöjd med att jag kunde ha jeans och att jag fick på mig mina ringar. Numera kan jag inte ha de där jeansen men inte för att de är för små utan för att de är alldeles för stora :-) Ringarna sitter ännu bättre idag.

Kul att läsa dock var att jag bara några dagar senare anmälde mig till Göteborgsvarvet 2011, motivationen var det i alla fall inget fel på men det känns skönt att se att jag ligger bättre till med träningen den här gången.

Den här bilden är tagen lite tidigare, den 3 augusti. Jag hittar ingen aktuell bild i helkropp att jämföra med (kanske kan fixa det senare) men man ser ju tydligt att det inte gick undan på barnvagnspromenaderna då :-)

Inga kommentarer: